Kopirano!

STRAIGHT OUTTA SEñor

Potpisujemo kampanju za OUTWARD nagrade

Za godišnju nagradu OUTWARD za dizajn plakata u vanjskom oglašavanju napravili smo kampanju Dobar oglas daleko se vidi, koja poziva javnost da prijavi svoje radove na natječaj ili sudjeluje u izboru za nagradu publike u organizaciji outdoor akzenta. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od otvorenja natječaja, kandidirale ukupno 52 rada u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboardi i kategorija iskoristivost medija.

Kako smo htjeli pokazati da outdoor format ima svoje prednosti, vizual izdaleka ima veću vidljivost. Na taj način, ujedno promovirajući izbor najboljeg plakata, prenosi poruku koliko je vanjsko oglašavanje još uvijet hot.

Otkad je vani, kampanja za OUTWARD ne prestaje plijeniti pozornost prolaznika, a zaplijenila je i pozornost žirija te je na Danima komunikacija nagrađena IdejomX 2017. u kategoriji Mediji i izdavaštvo.

Najnovije

Señor presenta

OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE

Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.

[čitaj više]

Imamo neki feeling

DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.

[čitaj više]
back to news page