Ok, to kažemo svake godine, ali ne lažemo ni ove. Kao prvo i prvo, poklonili smo si novi web! Sadržaja ne fali, ako ne znate dovoljno o nama, ovo je pravo mjesto da vidite kako razmišljamo i radimo. A naradili se jesmo!
Realizirali smo par novih Señorovih top of the pops kampanja: Osigurava vaš mir za Wiener, Veliki hrvatski naivci za CERT.hr, Prilika života i Ima veze za Iskon, Sada mogu i jedno i drugo za Zabu… Bavili smo se brandinzima (snoogo, SDUS, oPoP) i ambalažama (Olivica, SUN U), a kakve lansiramo nagodinu… ni sami još ne vjerujemo! Brandinge za Atlantic i Point prepoznala je i najveća svjetska kreativna mreža Behance featureom među naj radovima grafičkog dizajna.
Ni rezultati nisu izostali. Ni financijski (k-ching!), ni oni kreativni. Prema Effie indexu proglašeni smo najučinkovitijom nezavisnom agencijom u Hrvatskoj (i vice-šampionima učinkovitosti u ukupnom poretku). Na BalCannesu smo ponovo zasjeli u top tri regionalne agencije, jedini iz Hrvatske s maksimalna tri projekta u Top25 (Naivci, Prilika života, Sjetan Božić). Na Ideji X smo i dalje neporaženi u telekom kategoriji (Nazovi Ninu), a ostala zlata… pretežak bi bio mail. Bez brige, nagrade nam nisu udarile u glavu, a za one kojima jesu, ili one koji bi voljeli da jesu, lansirali smo Señorov award generator - isprobajte, vrlo je rewarding.
Nismo zaboravili ni na doprinos industriji pa smo se aktivirali na blogu (O nagradama, O odgovornosti, Što Trump zna, a SDP, ne zna…), kao i sudjelovali u žirijima svih festivala od Hrvatske (Ideja X), preko regije (BalCannes, SOF, Kaktus, SEMPL, UEPS) do NYFestivals. A doprinos kreativnoj industriji (barem druženju s kolegama iz iste) bilo je i treće, jubilarno Intimno ruženje.
U agencijskom, baš kao i pravom životu, samo mijena stalna jest. S obzirom na kontinuirani rast u kvalitativnom i kvantitativnom smislu, osnažili smo ključne ljude, kako bismo još boljom organizacijom energiju učinkovitije ulagali u projekte, a ne procese. Tako su nove pozicije preuzeli iskusni Danijela Maričević i Jurica Ćorluka. Danijela je kao Head of Account zadužena za odnose s klijentima i account odjel, dok Head of Creative Ćorluka vodi copy i dizajn odjele. Čestitke kolegama!
Kad ovo pročitate, morate se složiti da nismo lagali u naslovu. Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujemo. Rastemo i učimo kako bismo bili bolji i pametniji, ali i zadovoljniji i nasmijaniji. Isto, naravno, želimo i vama.
DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]KLJUČNO POJAČANJE U SEÑORU
Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.
[čitaj više]