Kopirano!

BAŠ SMO PROZIRNI

ISPEGLALI SMO NOVU ZABA VISA KARTICU

2021-Zaba-kartice-kampanja-Web-1920x1080-1

Zaba se zaželjela novog dizajna Visa kartice, a mi razveselili prilici da vrijednosti načina poslovanja klijenta pretočimo u proizvod koji će na dnevnoj bazi koristiti milijun ljudi.

Cilj osmišljavanja novog dizajna bio je napraviti karticu koja će Zabu predstaviti kao modernu, inovativnu, jednostavnu, digitalnu i trasparentnu banku — banku budućnosti. Da se odvojimo od konkurenata i budemo inovativni, odlučili smo se za malo drugačiji pristup. Tako je plavo-bijeli gradijent kao najprepoznatljiviji element vizualnog identiteta banke ispikseliziran da se jednostavno ilustrira ideja “digitalnog”, a bijela je boja iz tonskog prijelaza izbačena kako bi se dobila djelomično prozirna kartica koji komunicira transparentnost poslovanja.

Sama vrsta kartice poslužila nam je i za headline “Nov pogled na plaćanje” (visus je lat. za pogled) pa tako, osim što doslovno može vidjeti kroz nju, korisnik ove najprihvaćenije kartice na svijetu može kupovati njom gdje god poželi. 

Najnovije

Señor presenta

OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE

Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.

[čitaj više]

Imamo neki feeling

DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.

[čitaj više]
back to news page