Zaba se zaželjela novog dizajna Visa kartice, a mi razveselili prilici da vrijednosti načina poslovanja klijenta pretočimo u proizvod koji će na dnevnoj bazi koristiti milijun ljudi.
Cilj osmišljavanja novog dizajna bio je napraviti karticu koja će Zabu predstaviti kao modernu, inovativnu, jednostavnu, digitalnu i trasparentnu banku — banku budućnosti. Da se odvojimo od konkurenata i budemo inovativni, odlučili smo se za malo drugačiji pristup. Tako je plavo-bijeli gradijent kao najprepoznatljiviji element vizualnog identiteta banke ispikseliziran da se jednostavno ilustrira ideja “digitalnog”, a bijela je boja iz tonskog prijelaza izbačena kako bi se dobila djelomično prozirna kartica koji komunicira transparentnost poslovanja.
Sama vrsta kartice poslužila nam je i za headline “Nov pogled na plaćanje” (visus je lat. za pogled) pa tako, osim što doslovno može vidjeti kroz nju, korisnik ove najprihvaćenije kartice na svijetu može kupovati njom gdje god poželi.
Najnovije
IVA REPRODUCIRA ZNANJE
IVA DRŽI GOSTUJUĆE PREDAVANJE NA ADU
Naša direktorica Iva u ponedjeljak dolazi na ADU kako bi studentima održala predavanje o produkcijskom procesu iz perspektive kreativne agencije.
[čitaj više]AKO POBIJEDIMO U FINALU, ČASTIMO. DEALIO?
DEALIO JE U FINALU BALCANNESA
Dealio je upravo prošao u finale BalCannesa! Hvala žiriju na svrstavanju među finaliste, a kako je Dealio oglasnik, ovim putem oglašavamo svima da slobodno stisnu na link i prisjete se kejsa.
[čitaj više]