Kopirano!

SAMO PIVO

Nova kampanja za Osječko

Pivo se u Osječkoj pivovari i nakon gotovo 360 godina proizvodi na stari, tradicionalan način — bez aditiva i bez kompromisa prema kvaliteti. Zato ni novoj 360º kampanji za Osječko nisu trebali nikakvi reklamni dodaci, nego samo… Osječko.

Najnovije

Imamo neki feeling

DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.

[čitaj više]

Señor presenta

KLJUČNO POJAČANJE U SEÑORU

Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.

[čitaj više]
back to news page