Kopirano!

SAMO PIVO

Nova kampanja za Osječko

Pivo se u Osječkoj pivovari i nakon gotovo 360 godina proizvodi na stari, tradicionalan način — bez aditiva i bez kompromisa prema kvaliteti. Zato ni novoj 360º kampanji za Osječko nisu trebali nikakvi reklamni dodaci, nego samo… Osječko.

Najnovije

Señor presenta

OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE

Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.

[čitaj više]

Imamo neki feeling

DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.

[čitaj više]
back to news page