Vremena i briefovi se mijenjaju, ali iskrenost je i dalje jednako aktualna. Prije dvije godine postavili smo uspješnu komunikacijsku platformu Iskrenovci pa je iskreno, i ovogodišnja kampanja za Iskon isto iskrena.
Ovaj put u fokusu je Iskon.Play TV s obiljem programa, aplikacija i streaminga, a oni koji gledaju sve te filmove, serije, dokumentarce i informativne programe bit će možda i previše informirani za dobro svojih prijatelja. Ponuda nije zaobišla ni našeg Iskrenovca Jerka Marčića koji sad zna sve jer gleda Iskon.Play TV.
Da i mi ne duljimo s too much information, pogledajte ispod sve.
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]