Kopirano!

TOO MUCH INFO

NOVA ISKON KAMPANJA

Iskon_Play_TV+NET-2022_header

Vremena i briefovi se mijenjaju, ali iskrenost je i dalje jednako aktualna. Prije dvije godine postavili smo uspješnu komunikacijsku platformu Iskrenovci pa je iskreno, i ovogodišnja kampanja za Iskon isto iskrena.

Ovaj put u fokusu je Iskon.Play TV s obiljem programa, aplikacija i streaminga, a oni koji gledaju sve te filmove, serije, dokumentarce i informativne programe bit će možda i previše informirani za dobro svojih prijatelja. Ponuda nije zaobišla ni našeg Iskrenovca Jerka Marčića koji sad zna sve jer gleda Iskon.Play TV.

Da i mi ne duljimo s too much information, pogledajte ispod sve.

Najnovije

Señor presenta

OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE

Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.

[čitaj više]

Imamo neki feeling

DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.

[čitaj više]
back to news page