Prvi april!!! Naravno da jesmo. Nikad nam se nije dogodilo da ostanemo bez ideja, pa tako ni ova dodjela IdejeX nije prekinula dobar niz. Veliki hrvatski naivci su osvojili zlato, a s kampanjom Nazovi Ninu smo i dalje neporaženi u telekom kategoriji. Učinkovitost Iskonove kampanje potvrdio je i brončani Effie. Još plemenitih metala smo pokupili u novoj kategoriji Craft za dizajn, a nama su jednako dragi i ostali projekti finalisti: Sjetan Božić, Zašto se kuhate ovog ljeta i Iskrena vina 2018.
DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]KLJUČNO POJAČANJE U SEÑORU
Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.
[čitaj više]