Agencija Señor osvojila je nagradu u kategoriji Dizajn u digitalnim medijima / dizajn interakcija na bienalnoj Izložbi hrvatskog dizajna 19/20 za kampanju Veliki hrvatski naivci za CERT.hr. Ovo veliko priznanje stiglo je kao naručeno za proslavu 8. rođendana agencije i sigurno doprinijelo slavljeničkom raspoloženju. Ovo je već druga Señorova nagrada za najbolji dizajn u digitalnim medijima nakon nagrade za projekt Reci to glasno na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16.
Nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva najprestižnija je domaća strukovna nagrada u području dizajna koja se već 21 godinu dodjeljuje najboljim dizajnerskim projektima u Hrvatskoj. A među najbolje dizajnerske projekte Señor je ove godine ušao s čak devet finalista! Osim nagrađenog, to su još bili projekti: Jamnica Botanica, Discover SUN U, Olivica, senor.hr, After, OpOp, Sjetan Božić i Snogoo.
Kampanja o kibernetičkim prijevarama i prijetnjama za cilj je imala upozoriti ljude koji zbog demografije (stariji građani) ili manjkavog obrazovnog sustava (mladi) predstavljaju savršenu metu za manje ili više sofisticirane metode online prevara. Rješenje su našli u ideji o velikim hrvatskim naivcima - ljudima koji zbog vlastite naivnosti postaju žrtve zlonamjernih internetskih prevaranata. Osim kroz prikaz njihovih rizičnih ponašanja, dodatno je podcrtana naivnost kao glavni uzrok problema, što su napravili hommageom hrvatskoj naivi; proslavljenom umjetničkom pravcu iz 20. stoljeća koji je tako postao savršen izvor inspiracije za art direkciju i vizualni setting u kampanji. Saznajte više o projektu i autorima u Veliki hrvatski naivci – case studyju.
Vijest je originalno objavljena na portalu Media marketing.
Najnovije
SVIJET VOLI FINALISTE
STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA
Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.
[čitaj više]Modrić, ali ne Luka
POJAČANJE U COPY ODJELU
U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.
[čitaj više]