Agencija Señor osvojila je nagradu u kategoriji Dizajn u digitalnim medijima / dizajn interakcija na bienalnoj Izložbi hrvatskog dizajna 19/20 za kampanju Veliki hrvatski naivci za CERT.hr. Ovo veliko priznanje stiglo je kao naručeno za proslavu 8. rođendana agencije i sigurno doprinijelo slavljeničkom raspoloženju. Ovo je već druga Señorova nagrada za najbolji dizajn u digitalnim medijima nakon nagrade za projekt Reci to glasno na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16.
Nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva najprestižnija je domaća strukovna nagrada u području dizajna koja se već 21 godinu dodjeljuje najboljim dizajnerskim projektima u Hrvatskoj. A među najbolje dizajnerske projekte Señor je ove godine ušao s čak devet finalista! Osim nagrađenog, to su još bili projekti: Jamnica Botanica, Discover SUN U, Olivica, senor.hr, After, OpOp, Sjetan Božić i Snogoo.
Kampanja o kibernetičkim prijevarama i prijetnjama za cilj je imala upozoriti ljude koji zbog demografije (stariji građani) ili manjkavog obrazovnog sustava (mladi) predstavljaju savršenu metu za manje ili više sofisticirane metode online prevara. Rješenje su našli u ideji o velikim hrvatskim naivcima - ljudima koji zbog vlastite naivnosti postaju žrtve zlonamjernih internetskih prevaranata. Osim kroz prikaz njihovih rizičnih ponašanja, dodatno je podcrtana naivnost kao glavni uzrok problema, što su napravili hommageom hrvatskoj naivi; proslavljenom umjetničkom pravcu iz 20. stoljeća koji je tako postao savršen izvor inspiracije za art direkciju i vizualni setting u kampanji. Saznajte više o projektu i autorima u Veliki hrvatski naivci – case studyju.
Vijest je originalno objavljena na portalu Media marketing.
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]