Kada otputujemo u novu zemlju, gdje slabo poznajemo brandove i proizvode, najsigurnije je oponašati lokalce. Pouzdamo se u njihovo iskustvo - oni znaju što je dobro!
Taman prije službenog dolaska ljeta, lansirali smo OOH kampanju Jamnice i Jane, koja će turistima skrenuti pozornost na vodeće hrvatske brandove gazirane i negazirane vode. Uz par autohtonih motiva na vizualima, poručili smo gostima da za vrijeme odmora poslušaju savjet(e) nas lokalaca.
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]