Kopirano!

LOKALNO RELEVANTNI

LJETNA KAMPANJA ZA JAMNICU I JANU

Kada otputujemo u novu zemlju, gdje slabo poznajemo brandove i proizvode, najsigurnije je oponašati lokalce. Pouzdamo se u njihovo iskustvo - oni znaju što je dobro!

Taman prije službenog dolaska ljeta, lansirali smo OOH kampanju Jamnice i Jane, koja će turistima skrenuti pozornost na vodeće hrvatske brandove gazirane i negazirane vode. Uz par autohtonih motiva na vizualima, poručili smo gostima da za vrijeme odmora poslušaju savjet(e) nas lokalaca.

Najnovije

Señor presenta

OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE

Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.

[čitaj više]

Imamo neki feeling

DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.

[čitaj više]
back to news page