Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.
U 15 godina agencijskog iskustva na rukovodećim pozicijama u Imago Ogilvyju i Leo Burnettu, Renata je vodila timove i projekte za jake domaće i internacionalne brandove kao što su Nike, Carlsberg Croatia, Atlantic grupa, Franck, 24sata, Konzum, Podravka i Kraš. Pod njenim vodstvom nastao je niz efikasnih i kreativno nagrađivanih kampanja.
Nakon agencijskog sektora, Renata je karijeru nastavila u Milsingu, jednoj od vodećih farmaceutskih tvrtki u regiji, gdje je radila na poziciji Deputy Marketing department Head. Uz kreativni background magistrice dizajna i dobro poznavanje agencijske kulture i načina rada, Renata u Señor donosi i vrijedan pogled iz perspektive klijenta - uvid u interni razvoj proizvoda u iznimno konkurentnoj i inovativnoj industriji, poznavanje specifičnosti proizvodnje, distribucije te ostalih važnih područja u stvaranju zaokružene priče uspješnih brandova.
Kao strastvena putnica i dugoprugašica, Renata namjerava voditi account odjel u duhu prave maratonke, odmjereno i suvereno do cilja.
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]