Osmislili smo novu komunikacijsku platformu za Osječko pivo, koja slavi najbolji lokalni proizvod najistočnije regije - slavonsku gostoljubivost. Slavonci su divni ljudi, a najdraži su nam oni koji i zadnje pivo iz skrivenih zaliha vade za ekipu. Baš takvim leg(end)ama nazdravljamo ovom kampanjom!
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]