Zbog straha da je njihov problem nedovoljno ozbiljan, djeca oklijevaju nazvati Hrabri telefon. Zbog toga ponekad ne dobiju podršku i pomoć koja im je potrebna. U novoj kampanji Hrabrog telefona, predimenzionirana tipografija na billboardima i plakatima prikazala je uobičajene dječje probleme ogromnima, kakvi oni u njihovoj percepciji i jesu. Cilj kampanje bio je ohrabriti djecu da, osim zbog teških oblika zlostavljanja, zovu i zbog tzv. soft problematike, kao što su problemi s učenjem, samopouzdanjem, izgledom, odnos s vršnjacima, neslaganje s braćom i sestrama, ljubavni problemi itd. Volonteri će ih dočekati s razumijevanjem i svim se problemima posvetiti s apsolutnom ozbiljnošću i pažnjom, kao da su najveći.
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]