Zbog straha da je njihov problem nedovoljno ozbiljan, djeca oklijevaju nazvati Hrabri telefon. Zbog toga ponekad ne dobiju podršku i pomoć koja im je potrebna. U novoj kampanji Hrabrog telefona, predimenzionirana tipografija na billboardima i plakatima prikazala je uobičajene dječje probleme ogromnima, kakvi oni u njihovoj percepciji i jesu. Cilj kampanje bio je ohrabriti djecu da, osim zbog teških oblika zlostavljanja, zovu i zbog tzv. soft problematike, kao što su problemi s učenjem, samopouzdanjem, izgledom, odnos s vršnjacima, neslaganje s braćom i sestrama, ljubavni problemi itd. Volonteri će ih dočekati s razumijevanjem i svim se problemima posvetiti s apsolutnom ozbiljnošću i pažnjom, kao da su najveći.
Najnovije
SVIJET VOLI FINALISTE
STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA
Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.
[čitaj više]Modrić, ali ne Luka
POJAČANJE U COPY ODJELU
U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.
[čitaj više]