Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019. u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Jurica Ćorluka, Head of Creative agencije Señor (Hrvatska), izdvojio kao najbolje u 2019.
SANDY HOOK PROMISE - BACK TO SCHOOL ESSENTIALS
Fantastična ideja u još boljoj izvedbi. Tema koja polarizira Ameriku prikazana je na način koji nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. Pametno i šokantno (nadam se i efikasno).
OLD SPICE - SWEAT DEFENSE
Još jedna u nizu Old Spice kampanja koja pokazuje kako oglašavanje koje samo sebe ne shvaća preozbiljno može biti jako zabavno. I inače znam padati na "glupe" fore koje se dovođenjem do apsurda pretvaraju u ne tako glupe fore, ali ova me svojim nonsensom oduševila.
BURGER KING - A WHOPPER OF A SECRET
Trolanje kojim Burger King već godinama svog najvećeg konkurenta konstantno stavlja u defenzivni položaj vrlo je zanimljivo promatrati i sa stručne i sa strane potrošača - uvijek sa zanimanjem čekam McDonaldsov odgovor na Burger Kingove provokacije, ali do sada nažalost nisu uspjeli ni jednom dobro vratiti foru.
COCA COLA
Kad ti je brend tako jak, a proizvod toliko poznat da ne trebaš zvučni medij da bi potrošača podsjetio na njegove zvučne karakteristike onda je moguća i ovakva kampanja. Jednostavno i efektno, izaziva instantnu želju za konzumacijom proizvoda.
SDSS - KAKO JE BITI SRBIN U HRVATSKOJ?
Od kampanja iz regije bih izdvojio jednu političku. SDSS je u Hrvatskoj na europarlamentarnim izborima svojim billboardima s ćirilicom isprovocirao ultranacionalistički segment društva taman toliko da oni sami vrlo plastično pokažu kakav je stvaran položaj Srba u Hrvatskoj. Ovakvi pošaraniplakati su zasigurno bili veliki motivator Srbima da na izbore izađu (što nikako nije bila namjera ovih"grafiti majstora").
Kako advertising može promijeniti svijet?
Bilo bi dobro da živimo u svijetu u kojem nije na advertisingu da ga mijenja, već da su političke elitei velike korporacije same svjesne i voljne činiti svijet boljim mjestom.Onda možda advertising promijeni sam sebe pa se umjesto ovog dominantnog trenda "good cause" oglašavanja (koje je nekad upitne motivacije, često upitne efikasnosti, a jako često puko propovijedanje zboru) fokusira na ono što mu najbolje ide - a to je pametna, zabavna i za brend/target relevantna komunikacija.
Tekst je originalno objavljen na marketingmreza.rs
Najnovije
IVA REPRODUCIRA ZNANJE
IVA DRŽI GOSTUJUĆE PREDAVANJE NA ADU
Naša direktorica Iva u ponedjeljak dolazi na ADU kako bi studentima održala predavanje o produkcijskom procesu iz perspektive kreativne agencije.
[čitaj više]AKO POBIJEDIMO U FINALU, ČASTIMO. DEALIO?
DEALIO JE U FINALU BALCANNESA
Dealio je upravo prošao u finale BalCannesa! Hvala žiriju na svrstavanju među finaliste, a kako je Dealio oglasnik, ovim putem oglašavamo svima da slobodno stisnu na link i prisjete se kejsa.
[čitaj više]