Svijet možda voli pobjednike, ali izgleda da su žiriju Kaktusa draži Gubitnici! Kaktus festival, najveći srpski festival oglašavanja, proglasio je našu online kampanju za WWF Adria Najboljom digitalnom integriranom kampanjom u Srbiji.
Naše kolo nesreće lani smo zavrtili u više zemalja na Balkanu s ciljem osvještavanja javnosti o štetnom utjecaju malih hidroelektrana na rijeke i obustave davanja državnih poticaja za njihovu izgradnju, a izvučenih gubitnih jackpot brojeva možete prisjetiti ovdje.
Nakon osvojenog srebra na IdejiX, nemamo što drugo dodati nego reći da je ovo bila super godina za biti Gubitnikom i da jedva čekamo dobiveni Kaktus izložiti na policu s nagradama — pogotovo jer ga ne trebamo zalijevati.
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]