Svijet možda voli pobjednike, ali izgleda da su žiriju Kaktusa draži Gubitnici! Kaktus festival, najveći srpski festival oglašavanja, proglasio je našu online kampanju za WWF Adria Najboljom digitalnom integriranom kampanjom u Srbiji.
Naše kolo nesreće lani smo zavrtili u više zemalja na Balkanu s ciljem osvještavanja javnosti o štetnom utjecaju malih hidroelektrana na rijeke i obustave davanja državnih poticaja za njihovu izgradnju, a izvučenih gubitnih jackpot brojeva možete prisjetiti ovdje.
Nakon osvojenog srebra na IdejiX, nemamo što drugo dodati nego reći da je ovo bila super godina za biti Gubitnikom i da jedva čekamo dobiveni Kaktus izložiti na policu s nagradama — pogotovo jer ga ne trebamo zalijevati.
Najnovije
IVA REPRODUCIRA ZNANJE
IVA DRŽI GOSTUJUĆE PREDAVANJE NA ADU
Naša direktorica Iva u ponedjeljak dolazi na ADU kako bi studentima održala predavanje o produkcijskom procesu iz perspektive kreativne agencije.
[čitaj više]AKO POBIJEDIMO U FINALU, ČASTIMO. DEALIO?
DEALIO JE U FINALU BALCANNESA
Dealio je upravo prošao u finale BalCannesa! Hvala žiriju na svrstavanju među finaliste, a kako je Dealio oglasnik, ovim putem oglašavamo svima da slobodno stisnu na link i prisjete se kejsa.
[čitaj više]