Na IdejiX, nacionalnom festivalu oglašavanja osvojili smo drugo mjesto u poretku za agenciju godine! Velikih 10 bodova donijele su nam pobjede u dvije kategorije: imamo (opet) najbolji rad u Telekomunikacijama (Fali ti super TV sadržaja u životu? za Iskon.TV) uz još dva finalista (I bogati plaču i Iskon Haustori) u istoj kategoriji. Kampanja I bogati plaču osvojila je nagradu za najbolji copywriting, a zajedno s Iskon.TV kampanjom ušla je i u finale za Najbolju cjelovitu kampanju.
Pobijedili smo i u kategoriji Mediji i izdavaštvo s našom (o)glasnom kampanjom Reci to glasno, a ista kampanja prepoznata je i na MIXX-u, festivalu najkreativnijih i najučinkovitijih radova u online oglašavanju - osvojila je Best in show, nagradu za najbolju digitalnu kampanju godine!
Najnovije
SVIJET VOLI FINALISTE
STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA
Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.
[čitaj više]Modrić, ali ne Luka
POJAČANJE U COPY ODJELU
U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.
[čitaj više]