S ukupno šest finalista i četiri osvojene nagrade (Zlato za Otkrij Varteks, srebra za Nije u redu u uredu, Oči ti šalju signale, Prvi put), ove godine smo na regionalnom natjecanju oglašavanja BalCannes proglašeni drugom najboljom agencijom u regiji! A osim ovih nagrada, iz Rovinja se vraćamo i s tri IdejeX — kampanja za Varteks osvojila je zlato u kategoriji Moda i ljepota i bronca u kategoriji Film, a Indirekt brončanu IdejuX u kategoriji Branding. Bear with us, uz pobjednike imamo i četiri finalista IdejeX (Iskrenovci, Mentalna higijena za Wiener osiguranje, L’ortolano i Samo Osječko) i dva finalista MIXX-a (Mentalna higijena i Wiener putno osiguranje). Čestitamo i svim drugim dobitnicima!
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]KLJUČNO POJAČANJE U SEÑORU
Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.
[čitaj više]