U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
Na inicijativu Wiener osiguranja i na temelju rada stručnjakinja iz Hrabrog telefona zaslužnih za sadržaj, pomogli smo imenovanjem, prikladnim tonom i vizualnim oblikovanjem Dnevnika i događaja na kojem je predstavljen.
Na predstavljanju smo se pridružili gostima među kojima su bili: stručnjaci, ambasadori projekta, partneri, ali i najbitnije, profesori i djeca. Zajednički zaključak bio je kako je briga o mentalnom zdravlju veliki prioritet te da će djeci i mladima Dnevnik biti važan resurs u navigiranju izazova u školi i izvan nje. Kako je bilo na događaju, pogledajte u videu ispod, a digitalnu verziju Dnevnika skinite na linku.
Mentalna higijena je projekt Wiener osiguranja VIG pokrenut u suradnji s Hrabrim telefonom, uz partnerstvo digitalne agencije iProspect, kreativne agencije Señor, agencije za digitalno oglašavanje Go2Digital te pod medijskim pokroviteljstvom 24sata. Glavni fokus projekta je pružanje znanja i pomoći u području mentalnog zdravlja djeci i mladima (a i svakoj drugoj osobi) u potrazi za podrškom, razumijevanjem, kao i korisnim savjetima.
Projekt se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja te Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike.
KLJUČNO POJAČANJE U SEÑORU
Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.
[čitaj više]NAPRAVILI SMO NOVI BRANDING
Mi smo napravili branding za novi oglasnik na hrvatskom i regionalnom tržištu, a vi pročitajte kejs. Može? Vrijedi? OK? Važi? Dogovoreno?
[čitaj više]