Nakon priznanja na Danima komunikacija (IdejaX), Sudnjem danu, Balcannesu… nova nagrada za branding i dizajn ambalaže vina Matković dolazi s Cropaka gdje smo za Iskrena vina Matković primili Cropak nagradu za najbolji grafički dizajn ambalaže. Na svečanoj dodjeli u zagrebačkom Westinu isti je projekt izabran u finaliste Regpaka – nagrade za najbolju regionalnu ambalažu, a isti su dan, na drugom kraju svijeta, naša vina predstavljena na naslovnici stranice Packaging design koju kurira Behance. Kakav dan!
„Ova nas nagrada posebno veseli iz razloga jer se primarno ne bavimo ambalažom nego komunikacijom u cjelosti. Često se zaboravlja kako je upravo ambalaža jedno od najmoćnijih komunikacijskih sredstava, a Iskrena vina zaista komuniciraju sa svojom publikom. Sretni smo što se obitelj Matković odlučila za hrabriji iskorak koji se osim kreativno, pokazao i prodajno dobrom odlukom.” – kaže naš Vanja.
Natječaj CROPAK ističe značaj i koristi ambalaže kao važnog sredstva zaštite, promocije i identifikacije proizvoda te motivira proizvođače i korisnike ambalaže na proširenje tehničkih, tehnoloških i kvalitativnih granica u promišljanju ambalaže. Natječajem se ujedno želi naglasiti nužnost kvalitativnih pomaka u promišljanju vizualnog identiteta ambalaže, grafičkog i industrijskog dizajna te ekoloških svojstava ambalaže.
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]