Nakon priznanja na Danima komunikacija (IdejaX), Sudnjem danu, Balcannesu… nova nagrada za branding i dizajn ambalaže vina Matković dolazi s Cropaka gdje smo za Iskrena vina Matković primili Cropak nagradu za najbolji grafički dizajn ambalaže. Na svečanoj dodjeli u zagrebačkom Westinu isti je projekt izabran u finaliste Regpaka – nagrade za najbolju regionalnu ambalažu, a isti su dan, na drugom kraju svijeta, naša vina predstavljena na naslovnici stranice Packaging design koju kurira Behance. Kakav dan!
„Ova nas nagrada posebno veseli iz razloga jer se primarno ne bavimo ambalažom nego komunikacijom u cjelosti. Često se zaboravlja kako je upravo ambalaža jedno od najmoćnijih komunikacijskih sredstava, a Iskrena vina zaista komuniciraju sa svojom publikom. Sretni smo što se obitelj Matković odlučila za hrabriji iskorak koji se osim kreativno, pokazao i prodajno dobrom odlukom.” – kaže naš Vanja.
Natječaj CROPAK ističe značaj i koristi ambalaže kao važnog sredstva zaštite, promocije i identifikacije proizvoda te motivira proizvođače i korisnike ambalaže na proširenje tehničkih, tehnoloških i kvalitativnih granica u promišljanju ambalaže. Natječajem se ujedno želi naglasiti nužnost kvalitativnih pomaka u promišljanju vizualnog identiteta ambalaže, grafičkog i industrijskog dizajna te ekoloških svojstava ambalaže.
Najnovije
SVIJET VOLI FINALISTE
STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA
Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.
[čitaj više]Modrić, ali ne Luka
POJAČANJE U COPY ODJELU
U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.
[čitaj više]