Kao nigdje drugdje u regiji, Brtoniglu prekrivaju četiri različite boje zemlje. Od ovog dara prirode mještani žive već stoljećima pa je, iz želje Razvojne agencije Brtonigla da podrži i poveže svoje lokalne poljoprivrednike, niknuo L’ortolano — brand koji spaja poljoprivredu i ugostiteljstvo kao glavne adute Brtonigle i tako promovira destinaciju na održiv način. Ako želiš osjetiti atmosferu ovog jedinstvenog kutka Istre, prvo baci oko na naš kejs, a onda se i vidimo u Brtonigli.
Najnovije
SVIJET VOLI FINALISTE
STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA
Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.
[čitaj više]Modrić, ali ne Luka
POJAČANJE U COPY ODJELU
U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.
[čitaj više]