Kopirano!

ODLIČNA BERBA

BALCANNES: ISKRENA VINA MEĐU 25 NAJBOLJIH

Osim srca publike, projekt Iskrena vina osvojio je još jedno stručno priznanje: izbor u 25 naboljih projekata u regiji. BalCannes revija svojevrstan je pregled agencijskog tržišta regije, a ujedno i dobra prilika oglašivačima za uvid u agencijske radove. Chin-chin!

Najnovije

Señor presenta

OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE

Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.

[čitaj više]

Imamo neki feeling

DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.

[čitaj više]
back to news page