Nina Trumbić je voditeljica projekata na vrlo raznolikom spektru klijenata – od Hrabrog telefona, preko Jägermeistera i Iskona, pa sve do Atlantic Grupe, a vodi i projekte za apsolutno najzahtjevnijeg klijenta, samu agenciju Señor. Za nju kažu da prepoznaje trendove u industriji prije nego postanu trendovi, zna za svaku moguću aplikaciju na svijetu, i kad bi opet štampali vizitke, na Nininoj bi kao titulu istakli The Coolness Consultant. U slobodno vrijeme vrlo uspješno DJira na Radiju 101, ali i na partyjima pod imenom Nifty Nina. Bez obzira tražite li preporuku kako iskoristiti digital u kampanji ili u kojem noćnom klubu dočekati zoru, Nina is your girl.
Od samog početka si u Señoru, agenciji koja je za kratko vrijeme postala jedna od kreativno najprepoznatljivijih i najoriginalnijih u Hrvatskoj. Možeš li nam u par rečenica opisati taj razvoj?
Da, skoro od samog početka, mislim da je Señoru bilo možda godinu dana kad sam došla. Jako je lijepo biti dio takve priče i veseliti se svakom uspjehu, upoznavati nove klijente i tržišta. Señor stvarno jest u kratko vrijeme postigao puno, ali nikad unutar agencije nije bila situacija naglog rasta. Radilo se na tome da dođu kvalitetni ljudi i da se okupi dobar tim. Sve se da naučiti, ali najbitnije je imati ispravan stav i volju. Mislim da je baš zato dobro što Señor polako raste i pažljivo širi svoj tim, koji je sigurno naša najveća vrijednost.
Što kod klijenata ističeš kao najveću konkurentsku prednost Señora?
Imamo drugačiji pristup, a samim time i drugačija rješenja. Volimo postavljati pitanja, istražiti sve što je moguće i na temelju toga stvarati. Jako nam je stalo ne samo osmisliti ideju već i ispratiti njenu realizaciju do samog kraja. Uz to volimo izazove i kreativnu slobodu, ali tu dolazi velika odgovornost, koju nudimo zauzvrat.
Vodiš projekte vrlo različitih klijenata. Kako uspijevaš da se u kratkom vremenu preobučeš iz Jägermeistera u korporativnu Atlantic Grupu i sl.?
Najveća prednost rada u agenciji jeste upravo ta mogućnost skakanja iz industrije u industriju, za razliku od rada kod klijenta. Imaš priliku raditi za potpuno različite brandove, gledati puno širu sliku, a najdraže mi je kad spoznaju iz jedne industrije možeš primijeniti kod nekog drugog.
Naravno da svakome neki klijenti leže više od drugih – meni je, recimo, Jägermeister sigurno bliži sa strane poznavanja ciljne skupine i tu sam jako zahvalna agenciji što su mi dali to povjerenje.
Kada baciš pogled unazad, čega se najradije sjećaš, koji ti projekat prvi padne na pamet?
Nisam dobra u gledanju unazad, uvijek se radije usmjerim na ono što dolazi, no neću spoilati što se u Señoru sprema. Najdraži projekti su mi oni koji uspiju pozitivno utjecati na promjenu u ponašanju ili stavu, kao i brandovi koji stvaraju novu tržišnu kategoriju.
Ovako na prvu, izdvojit ću Reci to glasno kao meni najposebniji projekt – od samog zadatka kako oglasiti oglasne površine, preko planiranja, postavljanja weba i iščekivanja kakve će poruke javnost prijaviti, sve do samih rezultata.
Kako vidiš ulogu mladih ljudi u oglašivačkoj industriji? Možete li je pokrenuti naprijed, i da li vam starije kolege dozvoljavaju da ispoljite svu svoju mladalačku drskost i entuzijazam…?
Oglašivačka industrija i jest jedna od industrija gdje se mladost cijeni i pokreće je naprijed, vjerojatno za razliku od mnogih drugih. U Señoru slušamo tuđe mišljenje, učimo jedni od drugih i nema tog klasičnog stari – mladi odnosa. Svatko doprinosi nečim i ta se hrabrost i otvorenost prema promjenama cijeni, a očito i funkcionira.
…a klijenti?
Možda imamo sreće, ali većina klijenata s kojima surađujemo daje nam određenu slobodu. Uostalom tko god ne cijeni entuzijazam ne bi trebao raditi u kreativnoj industriji.
Kod klijenata bih svakako voljela vidjeti više povjerenja, ne samo prema agenciji i kreativnim rješenjima, već i prema potrošačima – da će shvatiti i prihvatiti nešto novo i drugačije. Bez toga nema promjena.
DJ si na Radiju 101. Da li ti je radio ozbiljna ljubav, ili je to samo da popuniš rupu u slobodnom vremenu?
Pa, radio je sigurno dugotrajna ljubav, to je ono čega sam se igrala kao mala, kad još nisam znala da postoje kreativne agencije. Jako ga volim i zbog lakoće prijenosa informacija, ali i prisnosti sa slušateljima. Stalno si u nečijem uhu. :)
Malo ti je DJiranja na radiju pa si kreirala i partyje Nifty Nina. Kako izgledaju ti tvoji partyji?
I to traje već jako dugo. Negdje na početku faksa krenulo je nas par u organizaciju i realizaciju partyja, ali trenutno sam ipak tome sve manje i manje posvećena – što zbog godina, što zbog posla. Svejedno, nakon svih tih godina, bilo prije mini klupskog ili festivalskog nastupa, još uvijek imam tremu i sad to znam cijeniti.
Možda se čini nespojivo s poslom koji radim, ali i u radu s brandovima i na stageu moraš znati prepoznati svoju publiku, znati kako joj prići, kako je osvojiti, a i pridobiti da dođe opet.
Tekst je originalno objavljen na portalu Media Marketing.