Nakon što su se slegli dojmovi nakon Dana komunikacija razgovarali smo s HURA-om i otkrili kako je prošlo slavlje, koja nam je nagrada najdraža, što na naš uspjeh kažu klijenti te kako mislimo zadržati prestižnu titulu i u narednim godinama.
HURA: Čestitamo još jednom na tituli agencije godine na IdejiX i na ostalima osvojenim nagradama! Nadamo se da ste dostojno proslavili. Jesu li se dojmovi uspjeli slegnuti, kako se osjećate?
Hvala na čestitkama! Proslavili smo neposredno nakon dodjele, gerilski, na Državnom arhivu (gdje se nadamo da ćemo ipak održati naše Intimno ruženje krajem ljeta) uz dostavu cuge i mekdonaldsa (hvala curama iz account odjela!). Osjećamo se kao najbolja agencija u Hrvatskoj, isto kao i prije ove titule ;). Da bi postao najbolji, moraš za sebe misliti da jesi najbolji – osim ako nisi potpuno delusional. Samopouzdanje je bitno, ali još je bitnije ne spavati na lovorikama, valja ovu titulu i ponoviti.
HURA: I na natjecanju Effie postigli ste izvrstan uspjeh! Koja vam je nagrada među osvojenima najdraža (ako to uopće smijemo pitati), na koju (ili koje) ste posebno ponosni, je li neka možda bila neočekivana?
Sami smo sebi najstroži suci; prijavljujemo samo projekte koje mislimo da zaslužuju nagradu tako da nam nijedna od njih nije potpuno neočekivana, ali svejedno je lijepo znati da je i struka to prepoznala. Potvrda toga je i gotovo 100%-tni učinak na Danima komunikacija. Sretni smo što je nagrađen velik broj različitih projekata za različite klijente (Botanica, Zaba, Wiener, Vizol, Iskon, WWF Adria, after…) što pokazuje kako radimo dobre stvari u različitim tržišnim kategorijama – nije nam se posrećilo nego pazimo da kvaliteta uvijek bude na razini.
HURA: Molimo vas, pokažite nam gdje ste poslagali sve statue. Ili prvo morate namontirati dodatne police?
Statue nam privremeno stoje na stolu u sobi za sastanke (skoro je i on bio premalen za ovih 11 nagrada), nove police će pričekati povratak u ured jer smo još uvijek u work from home modu. Ljudi, cijepite se, nije više baš neka fora raditi od doma.
HURA: Jesu li klijenti sretni i ponosni?
Sudeći po njihovom pljeskanju i “woooanju” na dodjeli i super čestitkama koje su stizale dan poslije, sigurni smo da jesu. Ovo su i njihove nagrade, bez njihovog povjerenja u nas i naš način rada, ništa od ovog ne bi bilo moguće. Cijenimo to i zahvaljujemo im i ovim putem. U svakodnevnom ritmu svi smo fokusirani na zadatke, lijepo je imati bar jedan dan u godini kad se možemo osvrnuti na sve dobro napravljeno i zajedno to proslaviti.
HURA: Na uručenju nagrade za agenciju godine na IdejiX prisjetili ste se prve IdejeX osvojene za Señor. Što biste s ovim iskustvom poručili sebi iz tog vremena? Što biste poručili onima koji su tek na početku i/ili razmišljaju o prijavi na IdejuX?
Sebi bismo poručili da samo tako nastavimo dalje, očito nešto radimo dobro, i da u trenucima kad posumnjamo u ispravnost svog načina i puta, hrabro nastavimo dalje. Iako, čini nam se da smo to uvijek nekako i vjerovali. Svima ostalima bismo poručili da se obavezno prijave na Ideju X, najteže je biti prorok u vlastitom selu.
Tekst je originalno objavljen na HURA webu.